Persoane interesate

vineri, 9 decembrie 2011

PRĂJITURĂ CU VIŞINE

PRĂJITURĂ CU VIŞINE

 Această prăjitură s-a dovedit a fi foarte bună, chiar dacă am făcut-o ştiind că-mi rămâne cremă de la tort, motiv pentru care am făcut un blat în plus! E o reţetă originală!

Prăjitura cu vişine e aşezată în stânga cum privim fotografia şi are crema mai albă şi mai puţină ciocolată rasă.

INGREDIENTE:
6 ouă
2 linguri apă
8 linguri zahăr
6 linguri făină
2 linguri cu vârf cacao cernută
puţin praf de copt
vişine din compot lasate să se scurgă foarte bine- eu am avut un borcan de 370 ml

BLAT:  Se face un blat obisnuit.

CREMA 1: E crema care mi-a rămas de la tort (dacă tortul nu-l facem cu două rânduri de pişcoturi)- reteta tortului o găsiţi  aici

INGREDIENTE CREMA 2:
150 ml frişcă lichidă
 125 g mascarpone
1 plic zahăr vanilinat
sucul care ne-a rămas de la vişinele din compot

CREMA 2: aproximativ 150 ml frişcă lichidă (eu folosesc HULALA) , bătută foarte bine în care se adaugă 125 g mascarpone şi 1 plic zahăr vanilinat - dacă doriţi. După ce s-a omogenizat adăugăm după gust, puţin câte puţin, din sucul care ne-a rămas de la vişinele din compot (vişinele sunt puse de mine - e varianta de compot de vişine pentru prăjituri care se pun doar cu zahăr şi sucul pe care îl lasă ele). Crema işi păstrează o ţinută bună - nu turnăm toată cantitatea pentru a putea controla ţinuta cremei, dar şi gustul.

DECOR: ciocolată rasă şi biluţe pentru decor.


Din aceste cantităţi vă ies aproximativ 50 de bucăţi! Depinde de fiecare cum porţionează prăjitura.  Am copt-o în tavă normală de aragaz (cred ca dimensiunile tăvii sunt 30cm/40 cm).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Toate retetele sunt pe Petitchef
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Gateste Inteligent
Image and video hosting by TinyPic